de la inceput pana la final
Înainte: A avut o avarie mică, bara față cu grila și alte părți din plastic ale difuzorului de aer din fata au fost deteriorate. Radiatorul de racire apa foarte usor picura. Suportul motorului a fost spart. Nu au existat alte erori pe mașină, toate sistemele funcționând perfect.
Reparatie: Bara fata noua tuning ZR1 din SUA vopsita in atelier profesionist. Suportul motorului și alte piese din plastic din partea din față, radiator au fost înlocuite cu piese identice de la alte mașini identice dezmembrate. Inmatriculare reusita pe UE, Romania, fara nici o problema.
Provocări: Fără provocări speciale. Motorul a fost slăbit temporar din șuruburile de fixare și ridicat câțiva centimetri. În acest fel suportul motorului a fost înlocuit fără a scoate motorul.
Zile lucrate: 2 zile
Tuning: Bara față ZR1, praguri, difuzoare de aer spate, difuzoare de aer pentru aripa spate, distanțiere pentru roți, jante negre. Toate piesele sunt importate de noi din SUA.
Înainte: Nelovita si perfecta la caroserie. Functionala in totalitate dar motorul fierbea lichidul de racire din radiator si se auzea un zgomot mic de la supercharger. Nu au existat alte erori pe mașină, toate sistemele funcționând perfect.
Reparatie: Problema era ca nu s-a schimbat lantul de distributie la timp care s-a intins si usor dereglat. Operatia de schimbare a lantului de distributie necesita scoaterea motorului din masina el fiind in spatele motorului si am facut acest lucru. Este o operatie obligatorie la orice masina acest model dupa 200-230mii km parcursi. Superchargerul avea uzura normala la 230mii km de acolo zgomotul, a fost reparat prin kit de reparatie supercharger. A fost verificata planeitatea blocului motor si nu a necesitat rectificare. Au fost rectificate cele 2 chiuloase a motorului in V sa aiba planeitate perfecta. S-au montat garnituri noi peste tot si alte componente, pompa apa, etc. necesare. S-au schimbat dupa recomandarea mecanicilor si alte componente de plastic de la motor, racire si alte sisteme cu componente de la modelul mai nou, experienta lor spunand ca se pot strica si acelea in timp.
Provocări: Nimic, lucrarea s-a realizat la un service profesional specializat pe marca Land Rover si e cu garantie 12 luni.
Zile lucrate: 3 zile
Înainte: A avut o avarie in partea pasagerului in spate. Cutia de viteza automata nu schimba lin intre treptele P-R-N-D neavand nici o legatura cu accidentul. Nu au existat alte erori pe mașină, toate sistemele funcționând perfect masina fiind altfel in stare foarte buna, an fabricatie destul de recenta si km foarte putini. Avea si o mica fisura pe parbriz.
Reparatie: S-a reparat coltul dreapta spate al portbagajului cu fibra de sticla. S-au inlocuit toate piesele afectate cu piese originale GM inclusiv si pana ultimul surub: parbriz, bara spate cu difuzor spate, stop partea pasager inclusiv grila, radiator de racire diferential, aripa spate dreapta, brat suspensie roata spate, jeanta cu anvelopa si alte maruntisuri. A fost schimbata uleiul in cutia de viteza automata cu ulei conform GM, Amsoil Synthetic ATF signature series prin metoda triple flush. S-a montat si programat modul nou de comanda cutie viteza automata.
Provocări: S-a lucrat cu fibra de sticla si rasina sintetica, s-a reparat coltul dreapta spate.
Zile lucrate: 10 zile
Tuning: Lip pe bara față, difuzoare de aer spate, difuzoare de aer pentru aripa spate, praguri laterale, covoare cauciuc. S-a vopsit cu o combinatie de negru cu dunga rosie. Toate piesele sunt importate de noi din SUA.
Înainte: Avaria cu care a venit din SUA era ca avea inundatie cu apa curata cu 10cm peste pragul usii dar se stia la achizitie ca motorul este functional. Masina estetic vorbind era in stare foarte buna cu exceptia unor zgarieturi de pe scaunul pasagerului. Probabil din cauza ca am primit masina cu geamul spart la usa pasagerului si erau cioburi in scaun. Nu se vede absolut deloc urma de inundatie in interior, nici miros, nici mizerie. Detinut probabil de un pasionat se vedea ca a investit multi bani in masina si intretinerea lui. Dotari tuning de cand a venit masina: ornamente de imitatie carbon in tot interiorul masinii, stopuri fumurii tip Morimoto (aspect Aventador), toba sport Corsa Performance cu tips negre, logo si scris Corvette negru, jenti negre, toata masina infoliata cu folie de protectie transparenta cu autovindecare. Pentru pasionatii stilului „allblack”, o adevarata bijuterie.
Reparatie: Primit la sfarsitul lui iulie 2023 masina se afla in lucru inca. Revenim cu detalii cand este pregatita.
Provocări: Inundata
Zile lucrate: In lucru
Tuning: Are multe elemente tuning, asa a fost cumparata din SUA
Termeni si conditii
Politici de confidentialitate
Politici de cookies
B-dul Brasovului nr 118, 505600
Sacele, jud Brasov
Romania